اشک ازدلشکستگی میاد سکوت ازتنهایى لبخند ازمهربانى وپیام ازدلتنگى دلتنگتم رفیق....
سلام من اومدم xa0xa0...
به طرف میگم قالپاق ریو داری؟میپرسه:ماشینت ریوه؟ پن په!لامبرگینیه قالپاق ریو میندازم یه وقت ریا نشه! xa0...